Vandaag in de kennisbank gaan we in gesprek met onze eerste klant en oprichter van Lil Custom, Bram Klein. In januari 2020 hebben wij de eerste versie van de website van Lil Custom gemaakt en een jaar later een tweede versie. Wij zijn benieuwd naar hoe Bram onze samenwerking heeft ervaren, daarom stelden wij hem een aantal vragen.

Bram, toen jij ons in januari 2020 benaderde, wat had je er toen van kunnen weerhouden om ons in te schakelen voor de bouw van je website?

In principe niets, ik kende jullie al via-via en had daarom direct het vertrouwen dat jullie dit voor mij konden doen. Maar als ik iets zou moeten bedenken, dan kan ik zeggen dat de prijs voor het laten maken van de website mij had kunnen weerhouden. Dit komt doordat ik destijds nog maar een kleine omzet had en dat maakte het wat spannender.

Oké, en wat is uiteindelijk de reden geweest om voor ons te kiezen?

Nou, ik wist dat jullie in die tijd net voor jullie zelf waren begonnen, en uit eigen ervaring weet ik dat de eerste klant de belangrijkste klant is. Je wilt namelijk iets opbouwen en hierbij doe je er alles aan om je klant tevreden te stellen en een mooi eindproduct op te leveren. Je wilt ten slotte aan anderen laten zien wat je kunt. Wat ook meespeelde in mijn besluit is dat ik jullie al ken. Ik zoek altijd eerst in de kringen om mij heen en daarna kijk ik pas verder.

Wij zijn natuurlijk benieuwd, wat heeft de website jou opgeleverd en hoe komt dit denk je?

Met mijn website kan ik mijn producten op een professionele en overzichtelijke manier tonen aan geïnteresseerden. Zo’n professionele website wekt vertrouwen op, want een goede en mooie website kost niet niks en dat weet iedereen wel! Wat ik ook merk sinds dat ik een website heb, is dat ik meer nieuwe klanten ontvang die via Google op mijn website terechtkomen, voorheen gebeurde dit alleen via Instagram.

 

Dat is goed om te horen! En welke aspecten van de website vind je het meest waardevol?

In mijn geval zijn dat de “Shop” en “About me” pagina’s. Op de “Shop” pagina toon ik mijn producten aan de bezoeker, hier kan hij/zij gemakkelijk een product kiezen en kopen. De “About me” pagina is ook erg belangrijk, deze pagina laat namelijk zien wie ik ben en wat ik doe. Bezoekers krijgen op deze manier een duidelijk beeld bij de persoon achter het bedrijf en wat ik precies doe. Verder maakt de website het gemakkelijk om contact met me op te nemen. Ik ben sneller te vinden en informatie over mij en mijn producten zijn meer toegankelijker.

Hoe zou je Verbeter je website omschrijven na onze samenwerking?

Ik zou Verbeter je website omschrijven als een bedrijf waarin 2 jonge jongens hun jonge frisse blik meenemen in hun werk. Dat de oprichters in de 20 zijn zegt niets over het vakmanschap, deze ligt namelijk erg hoog (net zoals de mening van de opdrachtgever). Ik vind dat er bij Verbeter je website erg professioneel wordt gewerkt en dit op een leuke en sociale manier.

Tot slot, zou je ons aanbevelen bij je relaties?

Zoals jullie weten heb ik dit gedaan en zal dit ook blijven doen, omdat ik de samenwerking en het contact erg fijn vind. Zoals ik al eerder aangaf, als er wat nieuws op de website moet komen of er moet wat anders ziet het er altijd keurig uit en word dit ook snel gedaan.

Bedankt voor het beantwoorden van onze vragen Bram! Wij zijn blij dat je tevreden bent met je website.

Wilt u nou ook net als Bram een website laten maken? Ga dan naar onze website voor meer informatie of neem contact met ons op.

Bekijk hier de website van Lil Custom: lilcustom.com